World of Instagram – editia 4

world of instagram goodie bag

Ma pot lauda ca am participat la World of Instagram inca de la prima editie, care a avut loc la F64 cu mai putin de 50 de participanti. Am stiut de atunci ca va creste frumos si va deveni un eveniment de referinta pentru comunitatea de Instagrammeri.

Saptamana trecuta am participat la a 4-a editie ce a adunat aproximativ 200 de participanti, intr-o locatie numai buna de instagramat, The ARK Bucuresti.

De data aceasta, tema a fost ‘Community building on niches’, iar participantii au avut ocazia sa afle detalii tehnice referitoare la mecanismul Instagramului de la Cristi Ungureanu, cateva informatii despre fotografia de travel de la Christian Dumitru, care este rutina unui beauty blogger de la Laura Musuroaea si povestea de succes a binecunoscutei Sandra Bendre – fashion blogger (link to blog aici).

world of instagram speakers

The speakers: Sandra Bendre, Laura Musuroaea, Christian Dumitru si Cristi Ungureanu

Mi-a placut faptul ca majoritatea au insistat pe ideea ca trebuie sa fii autentic, natural, sa lasi oamenii sa-ti vada latura umana, nu doar viata perfecta afisata pe social media. De asemenea este indicat sa ai pe cineva apropiat prieten/a care sa iti faca pozele. Te vei simti mult mai in largul tau decat cu un fotograf, iar persoana in cauza, cu siguranta iti stie unghiurile bune.

Un alt sfat, de luat in considerare, este ca e mult mai bine sa te misti decat sa pozezi. Fotografiile cand esti in miscare vor iesi intotdeauna mai naturale si mai interesante.

Ca Instagrammer, nu trebuie sa te astepti la un succes major din prima. Un cont bine pus la punct necesita munca. Trebuie sa iti gasesti propriul stil, filtrele si setarile preferate si acele unghiuri originale, astfel incat oamenii care te urmaresc sa recunoasca o fotografie a ta, sa-ti simta amprenta. Nu in ultimul rand, trebuie sa transmiti mereu ceva, o informatie utila, o emotie, o idee.

Bineinteles ca toti au pus mare accent si pe calitatea pozelor. Daca iti doresti un cont frumos, daca iti doresti sa-ti cresti numarul de followeri, trebuie sa investesti putin in partea tehnica. Nu e nevoie de un DSLR, dar cu siguranta, un telefon performant va face diferenta.

Pe langa partea de conferinta, am fost si foarte incantata de activarile de la acest eveniment: LIDL Romania impreuna cu momentos.ro ne-au facut filmulete 360 slow-motion, in timp ce cafeaua de la Beanz Cafe ne-a tinut in priza pe parcursul evenimentului.

Ca un plus pentru Instagrammeri, Digital Barista a fost acolo pentru a printa pe cafea orice ne doream, iar vinul de la Samburesti a animat atmosfera in timp ce Aqua Carpatica ne-a potolit setea.

Digital barista si Beanz Cafe la World of Instagram

Label.m Romania si Beauty One au venit cu o provocare: sa fotografiem un produs de beauty intr-un context creativ, iar rezultatele se pot vedea aici.

Mai mult, produsele de la Estee Lauder si Note Cosmetics, dar si voucherul la Crystal Dental Clinic,  primite in goodie bag-urile de la sfarsitul evenimentului au fost a very nice touch si extrem de utile.

world of instagram goodie bag

Sincer, abia astept sa vad ce ne pregateste urmatorul eveniment World of Instagram, ce va avea loc in iunie. Felicitari Creative Energy Corner pentru organizare si mai ales, Laura Pirlog pentru initierea acestui proiect.

Daca vreti sa vedeti cum aplic ce am invatat la evenimente pana acum, ma puteti urmari pe contul meu de Instagram @oana_ral.

P.S.: toate drepturile foto merg catre Cosmin Boteanu Images.

 

Please follow and like us:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Pinterest
Instagram

Comments

  1. Pingback: World of Instagram - editia V - Out and about

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.