Ce să faci în Dubai când ești pe fugă

dubai

Nu știu de ce, dar Dubai nu m-a atras niciodată ca destinație turistică, totuși când am ajuns acolo m-am îndrăgostit iremediabil. Nu, nu m-aș muta niciodată în Dubai așa cum am afirmat despre alte locuri în care am fost, dar m-aș întoarce oricând aș avea nevoie de o escapadă la căldură si de deconectare.

Deși am ajuns in Dubai în interes de serviciu, am reușit să-mi rup câteva ore în fiecare zi pentru a explora minunile acestui oraș ce pare rupt din viitor. Dubai nu este o destinație, este o experiență cu totul. Și chiar dacă ești pe fugă, așa cum am fost eu, are multe de oferit.

În prima după amiază liberă am programat urcarea în Burj Khalifa, la apus. Mi se pare ora perfectă, vezi tot Dubaiul de sus la lumina zilei, prinzi culorile spectaculoase ale apusului, dar și orașul luminat noaptea.

Am cumpărat biletul combinat cu Dubai Aquarium & Underwater zoo și am avut timp să explorez și o bucațică din cel mai mare mall din lume Dubai Mall.

dubai from the top of burj khalifa

Ziua am încheiat-o luând cina pe una din terasele Mall-ului si admirând spectacolul oferit de Dubai Fountains.

Următoarele 2 zile am fost în training așa că serile au fost rezervate pentru activități de relaxare. O plimbare pe plajă cu picioarele prin apa turcoaz și incredibil de caldă, la apus, e perfectă pentru o relaxare de seară înainte de cină.

dubai plaja jbr

De asemenea, o plimbare prin Souk Madinat, la shopping poate fi foarte relaxantă seara. Este un fel de bazar enorm cu suveniruri și tot felul de chestii drăguțe, înconjurat de terase superbe, unde se servește alcool (spre deosebire de restul teraselor din Dubai), și unde aparent seara e plin de petreceri wild. totul e înconjurat și de o apă, pe care poți face plimbări cu barca. Eu am cumpărat multe suveniruri și apoi am mâncat și am savurat un cocktail la una din frumoasele terase.

dubai souk madinat

În singura zi întreagă liberă pe care am avut-o am programat un safari în deșert. E de neratat dacă ajungi în Dubai. Dar înainte de a pleca în safari, am avut timp să mă plimb o oră pe promenada JBR (doar o oră, pentru că deja simțeam că mă sufoc de la căldură). E o stradă colorată și cosmopolită, plină de terase si magazine, fix lângă plajă. Ziua te poți bucura de culorile ei, iar seara prinde viată, umplându-se de petreceri.

JBR Dubai

Apoi la 14:00 a venit SUV-ul să mă ia de la hotel și să mă ducă în deșert. Vă recomand să luați pachetul cu pick-up de la cazare și cu dune bashing. Șoferul de obicei are tot felul de fun facts despre Dubai și o să fie o călătorie plăcută și informativă. Din păcate, eu nu am luat pachetul cu dune bashing, dar am avut parte de o plimbare pe cămilă și o gustare în deșert la apus.

dubai desert

Apoi am fost în tabăra de beduini unde am savurat o cină tradițională și am asistat la spectacolele de dans arăbesc.

tabara de beduini Dubai

La sfârșit același SUV m-a dus înapoi la hotel și următoarea zi, m-am trezit cu noaptea în cap și am luat avionul înapoi spre casă, cu părere de rău ca nu am apucat să explorez mai mult.

Așadar, am rămas cu o dorință clară de a reveni în Dubai, pentru că mai sunt multe de descoperit, dar dacă aveți timpul limitat, puteți încerca câteva din experiențele recomandate mai sus și vă asigur că nu veți regreta.

Please follow and like us: