Out and about

Ce am invatat la World of Instagram

Sunt foarte fericita sa va povestesc despre primul eveniment la care am participat in calitate de blogger, joia trecuta. Am fost foarte entuziasmata atunci cand prietena mea, Laura, de la Creative Energy Corner, m-a contactat si mi-a povestit despre noul ei proiect, World of Instagram, si ca ar vrea sa ma invite la prima editie. Fiind o dependenta declarata de Instagram, mi-am zis ca este evenimentul perfect pentru mine, atat ca blogger, cat si ca om curios din fire si avid de a invata lucruri noi.

Menit sa dezvaluie o parte din secretele Instagramului, evenimentul a fost unul destinat ‘bloggeritelor’, din diverse domenii, si invitatelor lor, si a avut loc la F64, locul cel mai potrivit atunci cand vorbim despre continut foto pe social media. Cei 3 invitati, Adi Nistia – fotograf si consultant F64 (@adi.nistia), Emanuel Romedea – Instagramer (@yesmyfriend) si Ana Matei – Digital Marketer (@mateiana), ne-au prezentat Instagramul din perspective diferite, punand accent pe domeniul lor.

Astfel, am aflat atat tips & tricks, do’s &don’t’s, precum si anumite reguli legate de continut si hashtaguri.

Cateva dintre secretele unui Instagramer de succes sunt:

– crearea unui continut curat, subtil, creativ, care transmite un mesaj;

– postari constante: cel putin una pe zi, cel mult trei;

– descrierea nu trebuie sa lipseasca – interactiunea cu comunitatea din care faci parte este importanta;

– nu exista asa ceva ca ‘prea multe hashtaguri’ ; daca nu vrei sa le scrii de mana de fiecare data, le poti salva in notes si copia, sau te poti folosi de aplicatiile ajutatoare (ex: TagsForLikes);

– daca iti place sa te plimbi prin lume, este recomandat putin research al hashtagurilor specifice locului pe care il vizitezi;

– pentru un cont atragator vizual, poti planifica postarile pe urmatoarele 3 zile pentru a se asorta cromatic ;

– Insta Story nu trebuie sa contina mai mult de 5 poze;

– alte aplicatii potrivite pentru editarea fotografiilor, in afara de filtrele Instagram sunt: Snapseed, VSCO, Aviary, Photoshop Express;

– pentru a atrage companii dornice sa le faci reclama, campaniile tale trebuie sa fie inedite si creative, nu agresive. Un exemplu de cont ‘altfel’: @hellomissmay;

Am avut ocazia si sa punem in practica cateva dintre aceste ponturi, utilizand produsele sponsorilor pentru a face set-up-uri creative.

In concluzie, pot spune ca mi-a placut foarte mult evenimentul, unde am invatat lucruri noi si interesante, am cunoscut oameni faini si am testat cateva produse cosmetice pe care nu avusesem ocazia sa le incerc pana acum. In plus, am fost asteptate si cu ceva surprize frumoase, preferata mea fiind, de departe, 5 dintre pozele noastre de pe Instagram, printate sub forma de polaroide.

Pe aceasta cale, tin sa le multumesc fetelor de la Creative Energy Corner pentru invitatie, F64 pentru o locatie perfecta, dar si sponsorilor care au facut posibila organizarea acestui eveniment: Kiehl’s Romania (Instagram: @kiehlsromania), Douglas Romania (Instagram: @douglasromania), Top Line Romania (Instagram: @toplineromania), Strongbow (Instagram: @strongbow), Aqua Carpatica (Instagram: @aquacarpatica), PureShapes (Instagram: @pureshapes.ro), Instantly.be (Instagram: @instantly.be). Aruncati o privire si pe conturile lor. Sigur veti gasi o groaza de postari creative.

Evenimentul a fost conceput si organizat de Creative Energy Corner (Instagram: creative_energy_corner), in parteneriat cu La Chic Boutique (Instagram: lachicboutiquero).

Cat despre mine, daca vreti sa-mi urmariti evolutia pe Instagram si cum pun in aplicare tot ce am invatat, ma gasiti pe contul @oana_ral.

Please follow and like us:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Pinterest
Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Airbnb - 20 eur discount