Forest Retreat & Spa – o oază de Zen

forest retreat spa

De câțiva ani, în perioada 1-8 martie, organizăm un girls’ trip, de obicei undeva în afară, dar anul acesta datorită pandemiei, am ales să mergem undeva în țară și, prin pur noroc, am descoperit un loc minunat – Forest Retreat & Spa.

Localizat în Vâlcea, în localitatea Măciuca, Forest Resort & Spa este o oază de liniște și relaxare. Din clipa în care am ajuns acolo aproape că nu m-am mai simțit în România. Complexul de 4 stele este format din un hotel cu restaurant, 2 guest houses de lux (Retreat House și Căsuța Călușarilor), un centru spa enorm, teren de tenis și de fotbal, dar și o zonă de echitație și de tir.

Forest Retreat Spa
sursa Facebook

Noi am închiriat una din cele 2 casuțe – Retreat House, o cabană de lemn cu 3 dormitoare, o sufragerie și 2 terase enorme, perfectă pentru excursia noastră.

Forest Retreat & Spa
Retreat House

Trebuie să recunosc că neștiind de Forest Resort & Spa până să ajungem acolo, nu aveam așteptări prea mari de la centrul spa, dar am fost mai mult decât plăcut surprinsă. Construit acum 5 ani, centrul are are o piscina interioara cu jacuzzi și una exterioară (care e deschisă vara), 2 saune uscate, 2 saune umede (hammamuri), o salină cu sare de Himalaya si o camera de relaxare numită Magical garden.

saune forest retreat spa
Sauna uscată și sauna umedă

Pe langă toate astea există și o sală de sport, un bio bar unde sunt servite smoothieuri și o zonă de masaj unde sunt aplicate tratamentele lor. Apropo de tratamente au o listă impresionantă de ritualuri, tipuri de masaje, împachetări și chiar terapii Reiki.

facilitati forest retreat spa

În ziua de 8 martie, mă pot lauda că am testat tot ce avea de oferit acest centru. Am început cu un antrenament lejer la sală, am continuat cu câteva ture de bazin, apoi m-am relaxat luând saunele la rând și oprindu-mă între ele la câte un duș emoțional (da, da așa se numesc, pentru că sunt o combinație de apă rece cu apă caldă și joc de lumini), un pahar de limonadă sau la fântâna de gheață. Puteți să vedeți detalii în acest reel.

Dar totuși spațiul meu preferat a fost salina. Nu știu ce era cu acel loc dar îmi dădea așa o stare de bine că n-as mai fi plecat.

salina la forest retreat spa

După amiază am optat pentru tratamentul Forest Spa Signature Ritual, care durează 2 ore și include scrub corporal, împachetare, reflexoterapie, masaj de relaxare, dar și masaj cu pietre vulcanice, încheindu-se cu un masaj facial. Nu mai țin minte când m-am mai simțit atât de relaxată. Tot ce pot spune e că a fost divin.

Ziua am încheiat-o în ciubărul cu apă fierbinte, la apus cu un pahar de vin apoi ne-am aranjat frumos și am mers la cină pentru a ne sărbători pe noi .

ciubar forest retreat spa
Apus în ciubăr

Am fost foarte inspirate și am luat oferta cu demipensiune – mic dejun bufet suedez și cină a la carte. Și dacă tot am ajuns la mâncare, trebuie să o laud. Micul dejun era foarte variat având orice de la omletă, la mezeluri, la icre făcute în casă sau pancakes. La cină puteam comanda fie un aperitiv și un fel principal, fie un fel principal și un desert, orice din meniu în afară de specialități și de preparatele din vită (dar și la acestea aveam reducere de 50%). Porțiile au fost imense, așa ca fiind 6 am împarțit aperitivele și desertul și ne-am răsfățat cu terină de foie gras, carpaccio de vită, brânză brie în panko, somon, creveți, orez sălbatic, lava cake și papanași, toate acompaniate de un roze delicios.

cina la forest retreat spa
Cina – fel principal

Și dacă aveți impresia că tot acest răsfăț a costat o mică avere, țin sa precizez că 2 nopți cu demipensiune așa cum am descris mai sus și acces nelimitat la spa au costat 520 de lei de persoană. Am plătit extra masajele / tratamentele, alcoolul și ce am consumat în zona de spa.

Pot spune cu mâna pe inimă că a fost una dintre cele mai frumoase și relaxante excursii cu fetele și mă bucur enorm că am descoperit Forest Retreat & Spa. Nu știam că există în România un loc care să arate atât de bine, cu servicii impecabile, staff extraordinar și prețuri rezonabile. Noi deja plănuim o a doua excursie de relaxare acolo, eventual vara să beneficiem și de piscina exterioară și de toate activitățile în aer liber.

piscina forest retreat spa
Piscina
interior spa forest retreat
Design interior
Please follow and like us: