Webstock 2018

Webstock 2018

Anul acesta am participat pentru prima data la Webstock, cel mai mare eveniment dedicat comunitatii online din Romania, si am avut norocul sa prind chiar editia aniversara de 10 ani, ceea ce a insemnat mai multi speakeri si mai multe paneluri din care sa aleg, cel putin in a doua jumatate a zilei.

Webstock 10 ani

Primele doua paneluri, din Inspiration Session, au avut ca speakeri, in mare parte, persoane publice si mi-a parut tare rau ca nu am prins-o pe Andreea Esca care, din ce am inteles, a fost foarte amuzanta si antrenanta in discutii.

Totusi m-am bucurat de faptul ca am prins discursul lui Cabral, dar si povestea domnului doctor Vasi Radulescu, care m-a impresionat si care a fost o adevarata demonstratie a puterii online-ului in a face bine sau rau.

Andreea Esca si Cabral la webstock

Delia, cu cea mai noua melodie a sa, care apare si in reclama Vodafone, a fost o surpriza placuta a evenimentului. Intotdeauna mi-a placut stilul ei degajat de a vorbi si de a se purta. Impreuna cu Laura Barbu, Brand & Marketing Communication Director la Vodafone, ne-au povestit ce a dus la colaborarea pe care o vedem azi la TV.

Delia si Bromania la Webstock

La panelurile 3 si 4, am fost nevoita sa aleg intre 3 sali de conferinta. Prima alegere, Galaxy Stage by Samsung, nu am considerat-o extrem de inspirata. Speakerul celor de la Samsung, Ioana marzac Sigarteu, Corporate Communication Manager, desi oferea informatii interesante referitoare la campaniile lor cu bloggeri din acest an, avea cam multe emotii si se balbaia adesea. In schimb, mi-a placut tare mult de Teodora de la Teo’s kitchen, care e foarte naturala si haioasa.

Urmatorul speaker de la Bitdefender, Vica Schipor-Doroftei, Social Media Manager,  parea putin cam prea relaxata. Nu mi s-a parut ca avea ceva pregatit sau un discurs cursiv, iar interactiunea cu Cristian China Birtea (aka Chinezu’), Managing Partener la Kooperativa 2.0, si bloggerul cu care colaboreaza cel mai des in campanii, nu mi-a inspirat nimic.

Ultimii din acest panel, Florin Grozea, fondator Hit Yourself Company si Bianca Adam (aka Tequilla), Vlogger nu au intrat in aria mea de interes pentru ca se adreseaza unui public mult prea tanar.

La panelul 4 am reusit sa ma impart intre 2 sali de conferinta. In prima parte am fost la Creativity Stage si am asistat la dezbaterea dintre bloggeri (Ioana Macoveiciuc si Andreea Balaban), agentii (Tereza Tranaka, Managing Partner, oxygen) si client (Raluca Radu Country Manager, Answear), o dezbatere foarte interesanta in care s-au vazut clar diferentele intre viziunea fiecareia dintre parti.

In a doua parte, ne-am mutat inapoi la Galaxy Stage am asistat la discursul scenaristei serialului Triplu Sec, Andreea Georgescu, ce m-a convins sa ma uit la serial, si la prezentarea lui Marian Hurducas, fondator Necktie Agency, despre visual marketing, care, din punctul meu de vedere, a avut cele mai utile si mai interesante informatii. Va las aici idea finala:

visual marketing la webstock

Au urmat premiile Webstock , unde trebuie sa recunosc ca am stat din curiozitate, pentru ca nu stiam multe din proiectele nominalizate, dar m-am bucurat sa le descopar si sa vad ca multe proiecte cu scop umanitar au fost premiate.

Per total, a fost o zi plina la Webstock 2018, am cunoscut oameni noi si faini, am socializat in pauzele dintre paneluri, am acumulat informatii utile si am descoperit proiecte interesante, asa ca voi reveni cu drag si anul viitor.

eu la webstock 2018

Please follow and like us:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Pinterest
Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.